Monday, 9 December 2019

Stappen om uw Google-account te synchroniseren

Als u zich afvraagt ​​om uw Google-account te synchroniseren en tijdens de hele procedure geconfronteerd wordt met enkele technische problemen of een bericht. U moet eerst de oorzaak vaststellen en vervolgens opnieuw proberen uw account te synchroniseren. Bovendien kunt u de experts vragen om een ​​blijvend probleem op te lossen. U hoeft alleen ons gratis nummer te bellen en gebruik te maken van onze diensten. We hebben het beste assistentieteam dat de hele dag werkt om uw probleem op te lossen. U kunt het probleem echter ook zelf oplossen, doorgaan met het lezen van deze blog en hieronder een oplossing krijgen.

  • Tik op uw Android-apparaat op het instellingenpictogram.
  • Selecteer de optie Accounts of kies Gebruikers & accounts als de optie Accounts niet beschikbaar is.
  • Als u meer dan één accounttoegang op uw telefoon hebt, tikt u op degene die u wilt synchroniseren.
  • Kies vervolgens Accountsynchronisatie.
  • Tik nu op drie verticale stippen en selecteer Nu synchroniseren.

Probeer een aantal veelvoorkomende oplossingen om het probleem op te lossen terwijl u de stappen volgt die u tegenkomt met een onbekende fout of niet kunt doen.
  • Controleer of de automatische synchronisatie is ingeschakeld. Hiermee worden uw gegevens automatisch gesynchroniseerd en wordt uw tijd bespaard.
  • Controleer of de internetverbinding werkt; probeer een online applicatie uit te voeren om te controleren of internet werkt of niet.
  • Update uw Android-apparaat; zorg ervoor dat u uw apparaat hebt bijgewerkt met de nieuwste beschikbare versie.

  1. Ga naar uw telefooninstellingen.
  2. Tik op Systeem, selecteer Geavanceerd en kies vervolgens Systeemupdate.
  3. Klik nu op Over telefoon of Over tablet.
  4. Hier ziet u uw telefoonstatus.
  5. Hierna kunt u de instructies op het scherm volgen om uw telefoonsoftware bij te werken.

Als het probleem hiermee niet is opgelost, kunt u de inloggegevens controleren. Als u uw wachtwoord of gebruikersnaam bent vergeten, neemt u contact opnemen met google accountteam en zorgt u dat het probleem onmiddellijk wordt opgelost. Het ijverige team zal het probleem oplossen en ervoor zorgen dat u uw account effectief synchroniseert.

No comments:

Post a Comment