Als u zich afvraagt om uw Google-account te synchroniseren en tijdens de hele procedure geconfronteerd wordt met enkele technische problemen of een bericht. U moet eerst de oorzaak vaststellen en vervolgens opnieuw proberen uw account te synchroniseren. Bovendien kunt u de experts vragen om een blijvend probleem op te lossen. U hoeft alleen ons gratis nummer te bellen en gebruik te maken van onze diensten. We hebben het beste assistentieteam dat de hele dag werkt om uw probleem op te lossen. U kunt het probleem echter ook zelf oplossen, doorgaan met het lezen van deze blog en hieronder een oplossing krijgen.
- Tik op uw Android-apparaat op het instellingenpictogram.
- Selecteer de optie Accounts of kies Gebruikers & accounts als de optie Accounts niet beschikbaar is.
- Als u meer dan één accounttoegang op uw telefoon hebt, tikt u op degene die u wilt synchroniseren.
- Kies vervolgens Accountsynchronisatie.
- Tik nu op drie verticale stippen en selecteer Nu synchroniseren.
Probeer een aantal veelvoorkomende oplossingen om het probleem op te lossen terwijl u de stappen volgt die u tegenkomt met een onbekende fout of niet kunt doen.
- Controleer of de automatische synchronisatie is ingeschakeld. Hiermee worden uw gegevens automatisch gesynchroniseerd en wordt uw tijd bespaard.
- Controleer of de internetverbinding werkt; probeer een online applicatie uit te voeren om te controleren of internet werkt of niet.
- Update uw Android-apparaat; zorg ervoor dat u uw apparaat hebt bijgewerkt met de nieuwste beschikbare versie.
- Ga naar uw telefooninstellingen.
- Tik op Systeem, selecteer Geavanceerd en kies vervolgens Systeemupdate.
- Klik nu op Over telefoon of Over tablet.
- Hier ziet u uw telefoonstatus.
- Hierna kunt u de instructies op het scherm volgen om uw telefoonsoftware bij te werken.
Als het probleem hiermee niet is opgelost, kunt u de inloggegevens controleren. Als u uw wachtwoord of gebruikersnaam bent vergeten, neemt u contact opnemen met google accountteam en zorgt u dat het probleem onmiddellijk wordt opgelost. Het ijverige team zal het probleem oplossen en ervoor zorgen dat u uw account effectief synchroniseert.
No comments:
Post a Comment