Wednesday 17 March 2021

Hoe voeg ik mijn bedrijf toe aan Google My Business-applicatie?

 


Google begon eerst als een zoekmachine, maar kreeg al snel de status van wondermiddel voor alle soorten behoeften. Google heeft een groot aantal producten en services die aan alle soorten vereisten voldoen, van individuele gebruikers tot grootschalige industrie. Met geweldige services en tools is Google voor iedereen onvermijdelijk geworden en tegenwoordig gebruiken mensen Google om hun dagelijkse leven en werk gemakkelijker en efficiënter te maken, aangezien Google mensen uiterst nuttige tools heeft gegeven om ervoor te zorgen dat ze altijd een stap voor blijven met alles.

Met behulp van Google-bedrijfstools kunnen mensen nu een groter publiek bereiken en hun product of service rechtstreeks bij hun gebruikers adverteren. Met Google kunt u uw bedrijf toevoegen aan de Google Mijn Bedrijf-applicatie.Als uw bedrijf wordt toegevoegd aan Google Mijn Bedrijf, kunt u uw klanten gemakkelijk bereiken en de klanten maken ook gebruik van uw diensten of kunnen uw etablissement lokaliseren met behulp van Google Maps en Google Zoeken de wereld is verbonden en draait op Google-services.

Als u uw bedrijf op Google Mijn Bedrijf wilt opzetten, kunt u direct hulp krijgen van ons technische ondersteuningsteam, bereikbaar via het nummer van de klantenservice van Google, en uw bedrijf toevoegen op Google. Google biedt multiverticale services om aan alle soorten vereisten te voldoen en om de ervaring met klantenondersteuning eenvoudig en effectief te maken, zorgen we ervoor dat we voldoende tools en contactpunten voor onze gebruikers bieden.

Lees het onderstaande artikel om uw bedrijf op Google toe te voegen en profiteer van de geweldige voordelen van eenvoudige communicatie en toegankelijkheid voor de eindgebruikers.


Handleiding om uw bedrijf toe te voegen aan Google Mijn Bedrijf:


  1. Open Google Chrome en typ Google Mijn bedrijfspagina.
  2. Maak nu een account om toegang te krijgen tot de functie Google mijn bedrijf.
  3. Nadat u zich heeft aangemeld met uw aangepaste zakelijke e-maildomein en wachtwoord, voert u uw bedrijfsnaam in het vereiste veld in.
  4. Kies nu de categorie van uw bedrijf en voeg de locatie van uw bedrijfsvestiging toe in het adresveld.
  5. Voeg ook uw contactgegevens toe, zoals telefoonnummer en officieel e-mailadres.
  6. Na het voltooien van de procedure klikt u op de knop Voltooien en laat u de installatie voltooien.
  7. Hiermee kunt u uw bedrijf in eenvoudige stappen aan uw Google Mijn Bedrijf-account toevoegen.


Als u technische problemen ondervindt bij het toevoegen van uw account of het gebruik van de Google Mijn Bedrijf-functie, hoeft u zich geen zorgen te maken, want onze klantenservice is toegewijd om onmiddellijke ondersteuning te bieden bij problemen met accountherstel. Gebruikers kunnen contact opnemen met ons efficiënte ondersteuningsteam en hun problemen melden via Google Telefoonnummer en we kunnen ervoor zorgen dat uw problemen onmiddellijk worden verholpen en onze agenten zullen u volledige begeleiding bieden om de Google-services en -functies geduldig te gebruiken.

Original Source

No comments:

Post a Comment